Elektrická divize švédského Volva už počítá dny do výstavní premiéry svého druhého modelu Polestar 2. Elektrický fastback se představí 27. února 2019.

Náklady na vlastnictví a provoz elektromobilu jsou už nyní menší než v případě benzinových a naftových aut. Tvrdí to studie Rady pro čistou mobilitu - Council of Clean Transportation (ICCT). Má to ale háček – je to především kvůli daním.

Mladoboleslavská Škoda už letos začne prodávat elektromobil. Citigo E ovšem bude pouze po designové stránce lehce upravený Volkswagen e-Up. Prvním vlastním vozem poháněným energií z baterií se tak příští rok stane crossover s dosud neznámým jménem.

Seat zatím v nabídce nemá ani plug-in hybrid, ani klasický hybrid. Přesto i on na elektrifikaci svých vozů pilně pracuje. A nejen to, hledá i další možnosti mobility.

Před letní technickou odstávkou továrny Nissanu Motor Iberica v Barceloně skončí produkce užitkového automobilu NV 200 v provedení s dieselovou pohonnou jednotkou.

Zima je letos i v našich končinách poměrně tuhá. To moc nehraje do not majitelům elektromobilů, kteří musí počítat s menším dojezdem. Jak je to přesně, zjistila americká studie.

Elektrická verze Volkswagenu Golf zvítězila v hlasování fleetových manažerů v prestižní anketě FLEET DERBY – FLOTILA ROKU, jejímž mediálním partnerem byl i server autonaelektrinu.cz.

Nejméně 2 094 900 Kč budou muset zaplatit tuzemským dealerům Audi zájemci o novinku e-tron. Tento první elektromobil v nabídce značky se čtyřmi propojenými kruhy ve znaku by měl zaujmout třeba možností rychlého nabíjení výkonem až 150 kW. To zatím žádný konkurent neumí.

Škoda Superb s plug-in hybridním pohonem, která se začne prodávat ve druhém pololetí letošního roku, bude mít jízdní parametry jako právě představený modernizovaný Volkswagen Passat GTE.

Volkswagen se chlubí tím, že do roku 2024 investuje do elektrických pohonů padesát miliard amerických dolarů. Jenže, druhou část věty zatím tajil....