Jako poměrně spolehlivé se ukazují oba elektromobily, které se podrobují dlouhodobému testu německého autoklubu ADAC. Jak Nissan Leaf, tak i BMW i3 měly dosud víceméně jen drobné závady.

Není příjemnější období na testování elektromobilu, než je jaro. V období, kdy není nutno příliš topit, ani klimatizovat, se totiž dá nejvíce spolehnout na slibované hodnoty dojezdu. Test Hyundai Ioniq to povrdil beze zbytku.

Zatímco v drtivé většině elektromobilů deklarovaný dojezd na palubním počítači ubývá rychleji než je skutečný počet ujetých kilometrů, ve Streetscooteru tomu tak není. Vyplynulo to z našich zkušeností během testovací jízdy.

Nová generace plug-in hybridní verze Toyoty Prius je pro praktický život mnohem vhodnější než ta první. Prokázal to náš test.

Jaký je rozdíl ve spotřebě, pokud na testovací stokilometrový okruh vyrazíme s plně dobitým akumulátorem a vozem, který má naopak nulovou zásobu elektřiny? A jak vlastně funguje takový vůz ve dnech, kdy jsou teploty stále pod bodem mrazu?

Elektrifikovaný konkurent Volkswagenu Passat dokáže ujet na baterie až 60 kilometrů. Podrobili jsme ho redakčnímu testu.